marți, februarie 24, 2015

Aleg să mă implic. STOP Bullying. Mulţumim Librăriilor Diverta (Mall Plaza) şi Syntagma (Galeriile Titan)


Mulţumim Librăriilor Diverta (Mall Plaza) şi Syntagma (Galeriile Titan) pentru deschiderea cu care ne-au primit şi sprijinul pe care ni l-au oferit în organizarea Punctelor de informare!

 
La Punctul de informare organizat ieri în Librăria Diverta am stat de vorbă despre bullying cu adolescenţi şi copii. Le-am povestit cum se manifestă fenomenul şi care pot fi consecinţele lui şi am discutat împreună cazuri concrete de bullying din şcolile în care învaţă.

Trecătorii au aflat informaţii despre proiect, au citit mesajele elevilor din şcolile în care am lucrat, au ascultat melodia "Merg înainte" creată în proiect şi ne-au lăsat mesaje anti-violenţă.

Mulţumim Librăriilor Diverta (Mall Plaza) şi Syntagma (Galeriile Titan) pentru deschiderea cu care ne-au primit şi sprijinul pe care ni l-au oferit în organizarea Punctelor de informare!

Sursa: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=557732804329403&id=335005859935433&notif_t=notify_me

https://www.facebook.com/pages/Aleg-s%C4%83-m%C4%83-implic-STOP-Bullying/1518978461681529
--------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Links Menu (Blogroll)